masalah besar

.

i'm packing.. yes i'm moving out.. but it's not gonna be that far anyway.. it's just that i don't belong in this house anymore.. jodoh aku dan rumah ini hanya akan kekal sehingga bulan 10 ini sahaja.. dan ini bermakna aku akan berpisah dengan jimmy the dog tidak lama lagi.. bye bye buddy, i'll come visit u once a week okay?

jadi sekarang aku sedang mengharungi saat-saat yang paling sukar bila nak berpindah.. mengagih-agihkan barang perlu dan barang tidak perlu.. susah weh..rasa macam semua barang tidak perlu itu adalah barang perlu..

but for now, benda tidak perlu aku adalah my old shawls yang aku pakai zaman mengaji di UTM (don't laugh at me ok?).. i still keep them because of their sentimental values.. like this cream tudung, aku selalu pakai time dating ngan encik boyfie.. and that pink tudung, kalau dah boring pakai cream tudung time nak pergi dating, aku akan pakai.. and that black tudung matched every t-shirts that i wore masa keluar makan ngan dia (so it's all about dating then.. hehehe)..

semua my old shawls aku dah lipat, just menunggu masa untuk dieksport keluar.. the problem that i'm having now is "should i throw them" or "should i use them sebagai alas kaki?".. atau pun aku harus membuat sesi "bersamamu" dengan pelajar-pelajar?

haha apala wan syeida masalah old shawls pun nak diperbesar-besarkan macam masalah negara...

0 comments