aku bukan artis untuk diminati sebegitu rupa

.

tempat ini sudah tidak selamat sekarang. bukan sebab H1N1 biarpun sekolah bakal ditutup akibat wabak tersebut. tetapi tempat ini tidak selamat kerana sudah menampakkan simptom2 yg lebih ganas dari penyakit itu.. "gangguan stalker giler sawan babi swine H9N9."

jiran sebelah rumah telah melaporkan kisah ngeri yang berlaku dari awal pagi hingga ke tengahhari tadi ketika aku berada di sekolah.. si stalker giler sawan babi swine H9N9 itu telah lalu-lalang di hadapan rumah berulang kali macam along nak kutip hutang.. dan dengan beraninye die siap masuk ke dalam kawasan rumah lagi! hai berani betul kau ni ya stalker x takut dengan jimmy the dog ke... wait a minute.. Jimmy! where were you at that time? you were supposed to protect the house while i'm away.. paling kurang pun you should jump over the fence kau lompat atas badan dia kemudian kau berak kat muka dia seketul dua ke hee tak gune betulla kau ni jimmy sia-sia je aku bagi makan free..

i thought si stalker giler itu xkan kacau aku after aku bagi warning kt dia ari tu.. tengok2 dia buat hal lagi.. siap ponteng skolah lagi semata2 nak stalk aku. ish! mana pegi mak bapak kau ni? ke kau ni kena dera ngan diorang sampai mental kau dah tak boleh berfungsi dengan baik dah?

jadi agaknye korang dah boleh agak kan siapa si stalker giler sawan babi swine H9N9 itu? ye dia adalah pelajar pompuan yang fanatik terhadap aku. dan aku rasa macam aku adalah seorang ellen degenerous sebab diminati sedemikian oleh kaum sejantina. T_T

tempat ini sudah tidak selamat lagi. aku harus berpindah ke bulan sekarang!

12 comments

cacen86 said...

uiks...budak mahmud ker?isk3...die ke yg slalu anta sms ckp die tau kak shida wtpe?hohohoho

gile ngeri...!!

Syeida Alli said...

hoho bukan yg itu cik cacen... si shikin yg otak mereng yg mintak jadi mak angkat itewwww.... die memang die hard fan ku... hahahhaha

mc chip said...

suh jd mak angkat????? apakah? hahahahaha

Syeida Alli said...

ngengenge mc chips...anak sendiri pun belum ada nak suruh jadi mak angkat.. memang otak dia merengggggggggg

bibopp said...

LOL.giler ah cu.psycho bdk tuh.scary marey sekut marrie.

Syeida Alli said...

tataw la kaklom bakpo la byk sgt gangguan yg aneyh di sini.. u want some? heheheh

Jimmy Ang said...

ko memang ada bakat jadi lesbian mesbian.

Syeida Alli said...

jimmy>> no wonder lindsay lohan is chasing me

Jimmy Ang said...

jgn perasa. Lindsay Lohan kejar you sbb nak kenal I.

Unknown said...

wawawa budak pmpn mana yang mereng itu??huhu alang2 dia minat awak sangat awak ambik la dia jadik bibik angkat,,mop umah,, sapu,,masak,,hohoho

Syeida Alli said...

zeemi>> i think it's 'terasa' not 'perasa'
puffy>> lebih rela buat sndiri dr upah dia jadi bibik... huhuhu

cacen86 said...

owh..bidak psycho telrampau ituh...kiteorg slalu marah die mase prktikal dlu..nmpk je dier,tros cakap marah2...hahaha..so,lame2 die jauhkan diri..:)