aokk masokk balekk

.

just like i expected budak aokk af7 yg telah pn terkeluar dari akademi 2 minggu lepas akan masuk balik. nampak sangat strategi busuk astro yang sebenarnye x memerlukan sebarang undian pun dari penonton. aku kesian sebenarnye kepada sesape yang menghabiskan kredit henpon diorang semata-mata nak mengundi student kegemaran they allz. korang semua dah jadi mcm robotaktik (robot yang diperkotak-katikkan).

masa aril diumumkan kuar, aku memang dah boleh nampak taktik yang direncanakan. sebelum aril dikuarkan, akademi menjemput makcik itik (marsha af3) jadi r.a pastu buat2 skandal ngan aril dengan harapan that will be the reason aril tersingkir. Then memang sah-sahla tersingkir kan?And then the next week, 2 pelajar pompuan yang memang tah macam hape-hape dikeluarkan kemudian tiarak jacquelinak (aku memang x suke pompuan haprak yang hipokrit neh) dengan muka toye nye bt announcement "sy sebagai pengetua af mengumumkan afundi masuk" sebab nak masukkan balik budak aokk.

Heh! jangan ingat aku tak taw la astro n hotlink memang dah berpakat dari awal dah sebenarnye semate2 nak mengaut keuntungan besar. gile lah korang makan duit haram bagi kat anak bini kau semua nanti cucu cicit kau memang macam haram la nanti.

program kt tv memang dah macam jahanam skang ni xde ketelusan especially program realiti yang x real langsung neh. daripada aku dok layan program jahanam neh lebih baek aku pi buat rancangan mengajar untuk setahun (nak buat untuk satu hari pun liat sebenarnye.. huhu)

0 comments